5.gun dondurulmuş embriyo transferi oldum 5.denemem de tuttu şuan 14 haftalık ikizlerimizi bekliyoruz hepsinde bacak ağrısı kasık kramplari çektim 2 negatif bir dış gebelik bir düşük oldu bu arada en son ki transferimde değişik olarak aşırı gaz üşüme oldu birde 8.gunden beri mide bulantısı çektim betam 12.gunde 1438 geldi çok şükür bu günleri gördük rabbim herkese tüm isteyenlere nasip etsin 🙏