Halimee1634 Kızlar 38+5im öğleden bu yana adet ağrısı gibi ağrılarım var ve belimde ağrıyor ama uzun süreli ağrılar mesela sancı bi 20 dk sürüyor sonra bitiyor yalancı sancı mi bu
kuzucumoglum Halimee1634 37.haftadayim daha yeni afedersin alt tarafıma bir girdi belimle yuruyemedim ama baktım arkası gelmedi yalancı sanci
Aynr1380 Muhtemelen yalancı sancı gerçek doğum sancısı şiddetleniyor ve her 5 dk da bir 3 dk da bire iniyor