Belki hatırlayan hatırlar cam bebek demiştim önce cam bebek sonra tahmin dediler şuan meleğim solunumu düzeldi makineye bağlıydı çekildi fanus içinde buhar alıyordu onuda çektiler şuan kendi [kendine nefes aldığını ama daha biboron vermediklerini dediler 1 ay önce verdiklerinde morardiğini yutkunamadiğini demişlerdi bir Umut ediyorum nefesi iyi değil diye yutkunanmiştir insallh bir kaç güne deneyecez dedller biboron almazsa eğer serumla ağızdan evde nasıl besleyecem öğretecekler umarım solunumu düzeldi alır miniğim bir Umut ediyorum