berceste5155 denizarenmom ben hep natural kullandım kızım 4 aylık oldu memnunum diğeri hakkında bir bilgim yok
Habibe-280328 denizarenmom hatta kilosuna göre direk 2 bile alabilirsin ben 40 i çıkmadan 2 geçtim çünkü lastikleri sikabilir
Habibe-280328 denizarenmom ben ikisini de kullandimikiside güzel yeni doğum yapicaksan natürel al istersen ekstra da limon kokusu var alarjisi varmı yokmu bilmiyoruz natürel de güzel ilerde ekstra ya geçersin istersen ve
berceste5155 denizarenmom benim kızım 4155 gr doğdu 1 numara 42 li 1 paket kullandık hatta hepsi bitmemişti çok sıkınca 3 numaradan devam ettik birle ikş arasında fazla fark yok dediler o yüzden direkt üçe geçtik
Habibe-280328 denizarenmom 1 paket 1 numara 1 paket 2 numara al ben hemen 2 numaraya geçmiştim göbek bağı olucakya orayı katlanan gerekicek 1 fazla alma ama 1 paket yeter bence