Krispiim16 ben hayat hastanesine gidiyorum Nigar güler doktorum cok iyi diyemem idare eder ama hastaneden çok memnunum hayat Hastanesi'nde Nazmiye Şentürk çok iyi ona yönlendirdi tanıdıklarım ama çok yoğun olduğu için randevu almakta sorun yaşadım doktorumu sabitlemek istediğim için Nigar hanıma başladım