Haklısınız fırsat yoksa zaten yapacak bir şey yok. Ben 1-2 yaşa kadar almadım. Sadece 9 aya kadar aldım. Birde bunun dışında 1 yaşında giyeceği kapişonlu sweathirt + mont aldım. O kadar. Yani 1 yaşa dair aldığım sadece kışlık 2 parça şey. Onu da 1,5-2 yaş arası aldım mangonun kalıpları dar olabiliyormuş, birde bebiş de hafif toplu olursa diye..
Yani dert etmeyin. Fakat çocuk doğduktan sonra gidişata göre almaya devam edin bence ara ara, çünkü bu zamlar iyice fazlalaşacak.