A_syma Dilek1507 Yerlesme kanamasi genelde 5 6 hafta civari yasanir canim. 9 haftada lekelenme yasadiysaniz doktora gidin
Aymiramiray Bende 6 hafta oldu bugün, kahve rengi lekelenme oldu çok az ama, inshalla üzün sürmes çünkü daha keseye görmedik Beta yüksekelmesini bekliyoruz
Bsealc Hbb50 gebeliğin bütün sürecinde gelen kanamalar normal kabul edilmiyor ya doktorunuza yada acile gidin bence önemli bir şey varsa müdahale ederler hepsi yerleşme kanaması olmayabilir
A_syma Hbb50 Ilk gebeligimde oldu. Bu gebeligimde olmadi. Olmayanda var canim. Ama yerlesme yada degil lekeniz kanamaniz olduysa muayene olun. 🌸