aframoms13 gamzeakin__ lohusa takımı almadım ben düz önü düğmeli pijamayla polar sabahlık aldım sıcak tutması için bide düz sade gecelik tarzı elbise aldım doğumdan çıkınca giymek şçin doktor dikişe fln bakması kolay olsun diye
Dilaraortacc1 gamzeakin__ kesinlikle koyu renk normal pamuklu önden düğmeli pijama takımı al en en rahatı hem sonra da giyersin o lohusa takımları hiç rahat değil bin pişman oldum aldığıma emzirme cebi var ama memeyi ordan çıkarmak çok zor inan hemde çok pahalı