Kızlarrr bugün kontrolüm vardı 37+2 yim. Nst de yalancı sancı çıktı 1 tane ama önemli değil dedi çatıya aldı 3 cm açıklık varmış ben şok. Bebek çok aşağıda dedi. Nasıl hissetmiyorsun bu açıklığı dediii.. normal doğum bekliyoruz her an olabilir diyor ama böyle bir durum yaşayan var mı? Ben nedense yeni yıla girelim öyle gelsin istiyorum :( acaba 7-8 gün daha durur mu? Yoksa açılma başladığı için direkt gelir mi çocuk deneyimleyen oldu mu??