Nur_089 Kızlar son bir haftam kaldı dogum için gün aldık özel hastanede dogum yapacagım ikiz hamileyim benim gibi dogumuna az kalanlar hastene için ne gibi hazırlıklar yaptınız ben hastane cantamı falan hepsini kapatdım cocuklara esime kızıma kendimi hersey aldım eksradan kahve cay yiyecek ikramlıklar yaptım çikolatalar falan aldım herşey eksiksiz olsun istiyorum inşallah siz neler yaptınız?
Nzl38 Nur_089 Salı günü doktorum gün verecek banada bende çantamı hazırladım.çikolata yaptırdım hediyelik ayıcık anahtarlık yaptırdım ayıcık kurabiye cupkek vs ikramlıklar yaptırıyorum sağlıkla alalım inşaallah kucağımıza 🥰
Havva1907 Nur_089 bense cumaya gün aldım, sadece kıyafet hazırlığı yaptım, bide işte kahve vs koydum iki valiz oldu malum ikiz bebek olunca 🤭 memleketten uzak olunca yaptirdigim hediyelikleri hastaneye getirmicem sonradan eve gelenlere vermeyi düşünüyorum.
Asyabuse Nur_089 sağlıkla kucağına al inşallah bebişleri 🌸🌸 su ısıtıcı koydun mu canım kahve için. Benim küçük bi sinbo var onu koycam hastanede sıcak su nasıl bulurum bilemiyorum diye öyle bi çözüm ürettim 🤷🏼♀️
Dr4 Nur_089 benim de son bir haftam. Hastane çantası hazırladım. Çikolata aldırcawgım eşime. Kendime termosa kahve demleyip gideceğim. Annem bahar yapacak bizde lohusa şerbetine bahar denir. Birde yaparsam kurabiye yaparım öyle çok ikramlık almayacağım çok uzun kalmasın gelen de zaten ameliyatlı bebek emecek sürekli zor oluyor..
Nur_089 Nzl38 amin inşallah herşey gönlünce olsun canım benim arkadaşımda senin gicapcake kadar yaptırmıştı ama şunu fark etdim ne kadar cok yemek içmek koyarsan o kadar cok uzun oturuyor gelen bende hastane ziyareti kısa sürmeli sevmem oyle ne kendim cok otururm nede gelen cok otursun isterm cunki aska rahat edemem asla hem birde ikiz oldugu için emzirmek falan süt gelecekmi gelmeyecek mi bebekerme odaklanmak istiyorum daha cok gelenlere dgil ama işte gitsigimiz için eş dost gelecekdir Azda olsa bişeyler ikram etmek lazım
Yusufmahir Benim de 3.çocuğum olacak insallah 5.ayına gireceğim ama nedense doğum korkusu şimdiden sarmış yenemedik bir turlu şu korkuyu.
Nur_089 Havva1907 sen benden erken dogurucan kac haftalıksın benim 36+2 2ocakda dogum planlıypruz ya ben hedlyyelik yaptirmadim hic kendim cikolata draje koyacagim sekild eminik Minik kutar susledim arti yaninada bebek cikolata aldim birde borek sarma goturucem o kadar
Havva1907 Nur_089 36+1 deyim suan doğum zamanı 36+6 oluyor. Bende anı kalsın diye sadece akrabalara vermek için yaptırdım. Sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah 🤲
Nur_089 Qnl sanırım ben cok soguk kanlı biriyim 😅 dahada rahatım ve dr gitmeyi cok seven biriyim😅eşim mazoşist bile der bana 2plastik bir sezeryan ameliyat gecirdim bir hafta sonra yine sezeryan olacagım 4cü ameliyyatım
Qnl Nur_089 maşallah cnm ben de tsm tersi korkağın tekiyim :) ama bu hamileliğim riskli ve zor geçti doğumdan korkmaya fırsatım olmadı valla bebeklerim sağlıklı gelsin de diye düşünmekten
Nur_089 Havva1907 amin sana güzel dogumlar diliyorum inşallah bebeklerinle birlikte dönersin evine cabucak🙏🏻
Havva1907 Nur_089 amin inşallah canım benim, benim bebeklerden biri 1660 gr diğeri 2300 gr aralarında kilo farkı var. İlk başlarda 300 gr kadar fark vardı sonradan açıldı aradaki fark toparlayamadik inşallah sıkıntısız sağlıklı bir şekilde kucağıma alirim.
Nlnr_anne Benimde ikizlerim olucak teyzeleri Allah’ın izniyle.biraz zor bı hamilelik geçiriyorum.hep yatıyorum.ama internetten çoğu şeyi hallettim fakat tek eksik pijama takımı .nerden nasıl pijamalar aldınız görsellerle atabilir misiniz 🙏
Asyabuse Nlnr_anne ay valla herkesin en büyük problemi bence. Ya çok çirkin ya çok pahalılar. Hiçbiri içime yatmıyor düz önü düğmeli diz altı az biraz şık bi gecelik yok piyasada ya süslü ya da koca kadın gecelikleri var. İkiz gebelik olduğuna hiç gidemedim şöyle eminönüne falan belki oralarda vardır ama internette yok vallahi
Nur_089 Nlnr_anne maşallah pijama alma canım giy cıkar tualete giderken zor oluyor kanamada oluyor ilk ün yukardan giyilebilir biley al
Nlnr_anne Asyabuse arkadaşım kayınvalidem bugün bnm için çarşıdan naliverdi.700 lira demişler bn şok.internette daha uygun internetten alırım dedim çok çirkinler ve yine pahalı da 700 kadar deggil.napicam bilemedim
Sisife Asyabuse ben de çok aradım dantelsiz ve düzgün bir şey 😄 Sonunda bunu aldım. Sezaryen olan arkadaşlarım gecelik tavsiye etti onu bile yukarı çekip yatıyosun en başta dedi. Bunun da emzirme kısmı var, sabahlığıyla birlikte takım. Kumaşı oldukça yumuşak ince değil.
Rozmari Asyabuse LCW internet üzerinden baktınız mı ben oradan aldım mağazasında çoğu ürün yok diğer yerlere göre uygun
Nur_089 Asyabuse aynen koydum kuzum elektrikli cezve ve caydanlık takımı alt üst elektrikli koydum cay demlemek için