Yagmurrr98 tabiki de yiyorum ayda 1-2 yerim 😍 ne olcak ki. Allah öyle güzel yaratmış Kİ kusursuz bi işleyiş ben onu yedim diye bebekte kötü bişe olcak değil hemen o kadar kolay değil şükür. Birşeyi her gün yemekle arada bir tüketip nefsi körlemek arasında çok fark var ☺️ Kaldı Kİ 6. Aydan sonra insanın canı hep fast food abur cubur çekiyor en azından benim öyle 6. Aya kadar sağlıklı beslenim modu şimdi çikolatalar kekler tatlılar abur cuburlar oldu 🤦🏼♀️😂