_Cey_Zey_Lev_ ben 3 aydır f36 modelini kullanıyorum. Artı ve eksilerini yazayım.
+Gerçekten kaliteli bir malzemesi var öyle sağı solu kolay yamulacak bir tipi yok.
+Ana gözü de baya geniş çoğu şeyini alıyor kızımın.
-malzemesi kaliteli olduğu için kendisinin de bir ağırlığı var içine biraz kıyafet bez koyunca bile taşıması zorlaşıyor.
-kumaşı aşırı tok yani sıfır esneme yapıyor. Yakında bir fermuarını patlatırım gibi geliyor.😁
-O kadar gözü var diye göz boyuyorlar ama kişisel malzemelerimi koyacak yer bulamıyorum. Videolarda ön gözünü gösteriyorlar ama aşırı küçük bi de yukarıda dediğim gibi esneme yapmadığı için cüzdan bile zor sığıyor. Eşyalarımı ararken çok uğraşıyorum.
-(Bu dediğim f36 modeli için) bebek arabasının arkasına taktığımda ana gözden bir şey almak için açıyorumya mesela asla kapanmıyor. Oradan çıkarıp kucağımda kapatıp tekrar takıyorum. Çocukla çok zor oluyor. Eşim bu yüzden bir gün bir köşeye atacak bu çantayı 😂
Sonuç olarak tekrar alır mısın derseniz almam. Bence daha pratik şeylere bakmak lazım. Termal bölümü olsun bi de çok küçük olmasın yeterli yani 10 tane gözü olmasına gerek yok