Gulcag Merhaba güzel anneler Detaylı ulturasona gireli 3 hafta oldu geçen gün ikinci kontrole çağırmışlardı özele gittiğim için iki kere kontrol oluyormuş. Neyse bebeği besleyen kordon iki damarlı dedi doktor hemşiresine not alıyordu kız bende sordum neden iki damar olunca sıkıntı mı var diye kız çoçuklarında normal genelde karşılaştığımız bir durum dedi de insanın içine sinmiyor kendi doktorumla randevum bir kaç gün sonra. Benim gibi olan var mı? Kordon bağının iki damarlı olması sıkıntı teşgil eden sıkıntı yaşayan? Şimdiden tşkr ederim 🙏🏻😇
Engap Gulcag merhaba cnm, benimde kordonda bir atar bir toplar damar var, detaylıda bu tek başına bir anomali değil demişti dr, olabiliyormuş bazen , şu an 36. Haftadayız gelişim vs hiç bir sorun çıkmadı hatta önde gidiyordu, kafanıza takmayın kısacası👍🏿
charlaa Gulcag aynı durum bizde de var canım. çok korktum bende. internetteki makaleleri vs okuma insan çok etkileniyor. tek başına bir sıkıntı teşkil etmeyecektir dedi doktor. bende stres yapıp bebeğimi etkilemek istemiyorum o yüzden düşünüp kafama takmamaya çalışıyorum. Bu durumdaki bebeklerin kilo alımı 7. aydan snra yavaşlayabilir ve minyon doğabilir diyorlar çok fazla yorum okudum genelde bu söyleniyor canım
Gulcag Engap maşallah benimde önden gidiyor şu an kızım 24 haftalığım 25 çıkıyoruz şu an da bayadır öyle önden gidiyor. Çok sevindim inşallah biz de de sorun çıkmaz 😇 çok tşkr ederim 🙏🏻
Melekannesi001 Bir arter bir ven deniliyordu yanlış hatırlamıyosam ona ilk kızımda aynı teşhis konuldu detaylı ultrasonda. Bebeğin kalbinden eko istendi. Ekosunu çektirdim temiz çıktı bazen hiç sorun olmayada biliyormuş
Gulcag Melekannesi001 çok şükür sizde de problem çıkmamış inşallah biz de de çıkmaz Rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😍
Gulcag charlaa işte bende o yüzden korktum kafamı karıştırmak strese girmek istemiyorum tecrübede önemli o yüzden sorup bir nebzede olsa rahatlamak istiyor insan. Allahtan doktorum hem ulturasyonda hem de anne karnında ki bebeklerin rahatsızlıklarında uzman bir doktor randevumu bekleyeceğim içini tam rahatlatmak için. Rabbim hepimize özellikle rahatsız olan bütün bebeklerimize şifa olsun 😇
EvinG 14 haftalıkken doktor bana bir damarı göremedim dedi aslında detaylıda çıkıyor galiba ben çok araştırdım okuduğum yazılardan çok etkilendim tekrar sordum doktora daha kesin birşey yok detaylıda kesinleşir dedi bebeğim önden gidiyor inşallah sorun olmaz sadece kız bebeklerde mi bu sorun oluyor acaba benim ki erkek
Gulcag EvinG hayır sadece kız bebeklerde değil en çok rastlanan kız bebekler oluyormuş normal de 3 damar olması gerekmiş ama 2 damar olması da sorun teşkil etmez doktorunda gerekli açıklamayı yapar dedi ama anne yüreği işte inşallah bir sıkıntı çıkmaz öğrenir öğrenmez haber veririm 😇🙏🏻
Melekannesi001 Gulcag canım ben 35 haftalıkken kaybettim kızımı, ama bu sebepten değildi. İçini ferah tut sağ sağlim kucağına alırsın inşallah ..
serhatseda Gulcag insallah guzl haberle gelrsn. Bende cocuk kardilojisine gittim kalbine baktilar saglikli ims sknti yok imis. Doktor bebek etkilenmems gayet saglikli dedi ama moralim bozldu iste
Gulcag serhatseda canım benim korkutma kendini gerçi annelik ne kadar korkmamakta takıyoruz kafaya. Rabbim acılarını göstermesin sıkıntısız doğumlarımız olsun sağlıklı gelsinler inşallah 😇
serhatseda Gulcag amin insallah canim ya bide burada doktor bulamadm adam akilli rizedeyim yeni geldik buraya. Detaylida boyle bi sknti cikmamsdi
Gulcag serhatseda Forumda ki kızlara danışıp bulabilirsin kuzum vardır Rize’den birileri yardım ederler. Benim detaylıda çıktı kendi doktorumu göremedim daha bu hafta içi gidiyorum inşallah o zaman herşeyin detayını alırım sana da yardımı dokunur inşallah 😇
Engap Benim eşim çok kafaya takmıştı , benden daha paniktir ,ama ben bu konularda özellikle internetten araştırma yapmıyorum ve iyi düşünüyorum . Detaylının raporunda da sadece belirtmişlerdi, dr umda sıkıntı yok demişti, içinizi ferah tutun bence. Buarada benimki erkek , cinsiyetle pek alakası yok sanırım. Hayırlı haberler alırsınız umarım
serhatseda Engap benim detaylida boyle bisi oldugunu soylemediler gecn bi doktora gitttim orada soyledi doktr .
Gulcag Engap ben öyle çok takıntılı değilimdir kuzum sadece raporda yazıyor bir de basa basa söyleyince tanışıp sormak istedim olur ya çok olumsuz şeyler duyarsam üstünde durayım dedim. Bazen baştan savma davranıp boşluyoruz bazı şeyleri. Doktor kızlarda daha yoğun dedi canım İnan bilmiyorum bende doktorun yalancısıyım 😇 inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza 😇😍