Bugün tam 11 günlük ilk 8 gün full sarılıkla uğraştık ABO Kan Uyuşmazlığı vardı şükür emmeye başladı atlattık diyordum dün gece bi anda ateşlendi 39.5 çıktı ateşi hemen acile götürdük acilde bakmadıkları için yeni doğan yoğun bakımına yatırdılar dün gece 1 den beri orda 3 saate bi emzirmeye gidiyorum buraya yazmak istedim içimi rahatlatmak için🫂