Seyma_123 Embriyo transferi 10. Gün kan testi verdim sonuç 0.200 referans aralı 5.3 gebelik varmı doktorum ve hemşire me sonuçları attım ama daha dönüş yapmadılar burdan bilen varsa yazarmı
myangelson Seyma_123 transfer falan hiç yaptırmadım bilmiyorum ama 10. Gün test yapılması mi gerekiyor yoksa sen kendin mi isteyerek yaptın ben çatlatma iğnesi ile hamile kaldım doktorum 14. Günden önce kesinlikle test yapma demişti Mesela
minikmucizemmmmmm Seyma_123 negatif gözüküyor sonuca göre ama belli olmaz bazısının 12. Günde belli oluyor. 3. Gün embriyosu ise 14. Gün falan diye biliyorum
Seyma_123 myangelson evet onlar söyledi bana Tüp bebekte farklı oluyo galiba embriyo nun çözülme günüyle alakalı yanlış bilmiyosam
myangelson Seyma_123 anladım yani sonuca göre yok ama benim görümcem tüp bebek yaptirdiginda 14. Günde sonuç almış belki senin de öyle olur. Hakkında hayırlısı olsun 🤲🏻🤍