SecilM Canım 5 senedir olmuyordu. Rahimde perde varmış senelerdir gittiğim doktorlar görememiş. onca ilaç onca aşılama hep boşunaymış. Ruşen hoca sağolsun çok ilgilendi. Herşeyi de özel gibi yaptırtıyor ona gidince. Tüp bebek yaptık beklemek istemeyince ilk denemede tuttu benim. şimdi kalp atışını görmek için bekliyoruz bakalım.