skrsln Aydanask aynı şeyleri hissediyoruz canım insan heyecanlanıyor ama şimdi ben de kız diye alıştım bile değişirse korkusu başladı bu seferde 😂 resmen haftada bir hastahaneye gidesim var 😂
Arjin Aydanask banada 11 ve 12 haftada erkek dedi bugün gittim dedi bacağı kapalı dedi😳dedim acaba pipi yokmu
Aydanask Tuugbaerool yaa ben de kontrole gittiğimde 16 haftalık olcam inşallah benm bebeğim de gösterir 😍
Bs45 Aydanask Büyük ihtimalle gösterir canım 15 de ogrenmistik biz oğlusum geliyor 😚 sizde öğrenirsiniz inşallah.
Seldaapk Aydanask 13+3 te %80 kız dedi ama 21.haftaya kadar hiç önünü dönmedi kemik yapısına bakarak tahminde bulundu doktorlar hafta sonu detaylıya girdim artık kesin kız orda gösterdi hanımefendi tam.olarak 🤣😂😍
deletedmom947 Aydanask 17. haftamda öğrenmiştik ama doktorum ayrıntılı ultrasona girene kadar cinsiyet netleşmez alışverişe başlamak yok demişti. Bence en garantisi👍🏼
DilarArslan Aydanask ben 18+4te öğrendim 😊 ama 12.haftada ikili testte tahmin etmişti doktorumuz kesin değil demişti. Dün kesinleşti kızım oluyor 🙏🏻😍