Esoo0698 Kızlar ayın 20sinde kan verdim beta değerim “39” çıktı. Bugün tekrar kan verdim ve “135” çıktı. Artış normalmi 4 günde.
Mucizemibekliyorum_ Esoo0698 39 çıkmadan önce mi yapmıştın canım. Beta kaçken idrarda çıkar onu anlamaya çalışıyorum da😂 bide kaset testle mi erken gebelik testiyle mi yaptın
Esoo0698 Mucizemibekliyorum_ Kaset test ile değerim 39 çıkmadan önce test yaptım sonra kan verdim ve değerim 39 çıktı. 4 gün sonra yani bugün tekrar kan verdim ve 133 çıktı
Glcnbrky Bende dün regl 3 gün kala yaptırdım 52 çıktı bugün tekrar yaptırdım 72 🙏🏼2 gün sonra bir daha gel dedi doktor
Aslii35 Esoo0698 48 saatte betanın %60 artması yeterli canım senin yükselmen normal korkmanı gerektircek bişey yok yani