Tüp Bebek tedavisi ile ikiz bebeklere gebe kalmıştım, Salı günü bı pıhtı geldi ve akşam doktora gittim ultrasonda bebekleri gördük sonra Çarşamba akşamı tekrar pıhtı büyük gelince tekrar gittim keseler duruyo dedi kanamam şiddetliydi ama ağrım yoktu doktrorum yapılacak birşey olmadığını beklemek gerektiğini söyledi ( çünkü düşük olmasın diye herşeyin verildiğini söyledi her iki gittiğim doktor) Bugünde kalp atışı için tüp Bebek tedavisi yapan doktoruma gittik ve keselerin olmadığını düşük yaptığımı söyleyince şok oldum.