Hemdemmm bazen limon portakal karıştırıp içiyorum. Ya da ayran içiyorum. Başlarda kola içiyordum ilk 3 ay o da ara ara toplasan 5 bardak içmemişimdir. Gebelik şekeri biraz sınırda gibi maket Meyve sularını da içmiyorum . Doktorumun verdiği listede asitli içecekler içilmemelidir diyor. Normalde de zararlı olan bir şey ama canınız çektiğinde az içersiniz bir şey olmaz bence. Gebelik şekerine dikkat edin.