Defneninannesi- ben getir depoda çalışıyorum her kurye günde 10 tane süt patlatiyor deterjan dökülen oluyor kesinlikle geçtiği için imha ediyoruz yani alip yıkayıp tekrardan müşteriye göndermiyoruz açıp hepsini içine işlemeden tatlı gibi bişey yapabilirsin ama uzun sure oyle kaldıkça içine işleme riski yüksek