Merhaba.. kızlar kasımın 10 da sezaryan ile doğum yaptım 40 mız çıktı fakat benim hâlâ kanamam devam ediyor birgün çok az hafif gelirken ertesi gün yoğun şekilde oluyor.. ameliyat yerimde belimde aşırı ağrı var sanki adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum kanamam hiç kesilmedi.. 40 günü geckindir sürüyor.. ocağın 2 sine randevu aldım doktoruma gidecem başına böyle bişey gelen oldu mu normal mi kanamanın devam etmesi.