Zeynepsnu ben kontrollerime oraya gidiyordum 24.haftama kadar.Özlem özgün uyanıklar doktorumdu.Gayet sakin hoş bir doktor,çok detaylı bilgi vermiyor açıkçası ama sorulan soruları çok güzel yanıtlıyor.Fakat ben ebeler ve hemşirelerin tutumu ve davranışlarından dolayı özelde doğum yapacağım.Cunku doğumda şansa kim denk geldiyse.Bir iki kez acile gittiğimde hic hoş olmayan durumla karşılaştım ve o olayları gördükten sonra kesinlikle şansa bırakmam doğumu da.İmkanınız varsa 30.haftadan sonra özelde kendinize bir doktor bulup oradan devam edebilirsiniz.Ben bu şekilde yaptım çünkü öncesinde tahliller kontroller genelde standart ilerliyor.