NNffss 7 8 haftalığım ilk kez 3 4 damla kadar kan geldi bişey olur mu doktoruma sordum yerleşme kanaması olabilir tekrarlarsa gel dedi ama tekrarı olmadı
Gmz28 Bende de kahverengi lekelenme bir de pembemsi gelmisti bir damla şuan 28 haftalığız şükür yerleşmedir doktorun sorun yok diyorsa içini ferah tut 🙏