Gmz28 Bugün iğnemi oldum merak ediyordum fiyatini burda 1000 tllerden falan bahsediyolardi 😅 yatış gibi gösterildi 250 tl yatisa verdik igneyi hastane yapti eczaneden falan almadim ayriyetten ücrette almadılar korktuğum gibi olmadi bilmek isteyenlere 😅
Tuccceee Ben devlet hastanesine gittim kanama oldupı için yatış yaptılar bir günlük ama yatmadım iğneyi de vuruldum çıktım hemen yani hastNe kendisi vurdu biz almadık