asiyerz Kızlar 18 haftalık gebeyim. Günde 2 tane fitil şeklinde Progestan kullanıyorum. Progestandan sonra beyaz akıntının yanında su kıvamında şeffaf akıntı da geliyor. Bu normal mi progestanı fitil olarak kullananların başına geldi mi böyle bi durum?
Busrakama asiyerz ilacı bende kullandım aynı durum vardı ama ilacı kullan ve hemen uzan ayaklarının altına da yastık koy dendı yarım saat gıbı bısey yastık kalsın sonra çıkar bı saat en az uzanman gerekıyor zaten ılactan eser kalmıyor