Songl_96 İkizlerimin kürtaşla alınması lazım dedi doktorum 10 haftalıklar kalp atısları yok. Tek unturosanla muanede bakıldı cok incelemedi baska doktora gözükmelimiyim leke gelmeye basladı artık Cok üzgünüm😓
Damlasuu Songl_96 Bence tek bir doktorla kalma canım çok geçmiş olsun Allah Şafi adıyla şifa versin❤️
gunel91 Songl_96 tabi gozukmelisin. Özel hastaneye git lekelenmeye karsi dusuk olmasin diye progestron fitil ve proluton iynesi yaparlar insallah basqa sorunlari olmazsa