Bende Halil beyin eşi bade hanımda 1 doğum yaptım 2. Hamileliğim şuan ve yine ona gidiyorum oda müthiş biri çok iyi her konuda yardımcı karı koca bu işi çok güzel yapıyorlar hakkıyla ilk doğumum da suni sancısız epiduralsiz normal doğum yaptırdı 1 saat içinde doğum yaptım ve hastanede yatmadım bile sabah doğurup akşam eve döndük öyle güzel bir doğum süreci yaşadık şuan klinikte birlikteler muayene ücreti bade hanımın 500 ve uncalı meydan hastanesiyle anlaşmalılar