Aasslliik ozgul23 yok yok gayet normal benimde geçen hafta o kilolardaydi bu hafta patlama yaşamışız 🤷🏼♀️
cemilev Aasslliik Ben 7. Aya kadar kilo almadım canim 7. Aydan sonra başladım almaya Allh yardımcımız olsun bir doğursak
Esra___ Aasslliik hayırlısı Cnmm ben de normal istiyorum bakalım bu Cuma 37+3 olucaz çatı muayenesi yapacak doktorum senin bebiş bu hızla giderse normal Doğum zorlar gibi sağlıklı olsunlar da Doğum şekline çok takılmamak lazım
Haticemustafa Aasslliik bende bu son haftalarda cok sistm bu zamana kdr takabildigim takilarimi bile artk takamiyorum 🙈 ayucuk gibi oldum yolda bi dussem yuvarlanirim kimsede tutamaz herlde 😂😂