Gunyuzu 14+3teyim bugün başladı sanki aniden dışarıdan bişey batıyor gibi arada da yanma oluyor sürekli değil ama bu batma çıkma durumu tedirgin ediyor beni yaşayan var mı ?
Mhrbn44_ Gunyuzu batma normal cnm ben 34+5 deyim hep oluyor rahim büyüdükçe yanmayi bilmiyorum idrar yaparkende yanman varsa bi tahlil ver enfeksiyon olabilir
Gunyuzu Pzt vericem tahlil dün doktordaydım sordum sirkeli su ile taharet yap dedi ona başladım bugün bakalım ama batma durumu tedirgin etti çok vajinadan mı batma oluyordu sizin de