Nurseda6570 Merhaba hanımlar 35+2 haftalık hamileyim 34 haftalıkken suyum geldi 1 hafta hastanede yatıp taburcu oldum tekrarı olmadığı için şimdide 3 günde bir nst bağlanıyorum bnm gibi olup son haftada kendi sancısıyla doğuran var mı
Seherkorkmz Nurseda6570 benim suyum gelmedi 34 haftada sancım çıktı yattım taburcu oldum şuan 37 haftadayım bekliyoruz haftada bir nstye giriyorum
Seherkorkmz Nurseda6570 şuan varsa da anlamıyorum o zamanda anlamamıştım ama bel ağrım oluyordu o kadar