Ya bu doktorları anlamak çok zor. Plesanta arkadaşlar 38. Haftaya kadar yukarı çıkabilen bir şey. Son haftalarda eğer rahmi tamamen kapatmadıysa bile normal doğum denenebilir. Ben detaylıda 24 haftalıkken doktor aynen böyle söyledi, 15 mm uzaklıkta yani çok yakın ama yukarıya çıkar dedi. Ha eğer çıkmazsa da normal doğum gene denenir ama kanama riski biraz daha fazla olur dedi. 15. Haftada plesanta aşağıda demek için çok erken. Ayrıca bana gittiğim bir doktor plesanta aşağıda normal doğum olmaz mecbur sezeryan olur dedi, 35. Haftamda. başka bir doktora gittim profesöre, alakası yok dedi plesanta te kaburgalarının altında dedi. Nitekim normal doğum yaptım bi sıkıntı da olmadı. Size tavsiyem bu gibi durumlarda başka hekimlerden görüş almanız.