Eldgrn denizaktas 28-29 arasında hazırladım ben herşeyi ve dedim iyi ki o zmana yapmışım 31+3 üm inan agirlasmaya başladım halim olmuyor birşey yapmaya bir risk biseyim yok ama erken hazırlamanın zararı da yok herşeye karşı hazır durumda beklemiş oluyor çantayı da o sıra hazırladım bitirdim bir arada çıkmış oldu
Rapunzelinanasi denizaktas 29. Haftada kıyafetleri yıkadım, ütüledim, kaldırdım. 35 te de hastane çantamı hazırladım. 30 dan sonra bayağı ağırlaştım ben yıkama, ütüleme zorlayabilirdi.
Kayaatilla denizaktas Erkenden yıkayın bence küçük ufak tefek çok uğraştırıyor ben erkenden yaptım şuan kafam rahat çantamı da hazırladım 34 haftalık şuan rahatım 😁😇
Mysmrt denizaktas onu da 32 den sonra hazırlicam şu an 30+1 im şimdi bile ağırlaştığımı hissediyorum o yüzden son haftalara kalamam valla😄
denizaktas Eldgrn bende bu yönde düşünüyorum şimdiden ağırlaştım hiç bir yapasım yok sürekli uyku modundayım 🤦🏼♀️
Maviada07 denizaktas 30 haftalığız yıkadım ütüledim hastane çantamı da hazır ettim erken doğum olur belki belli olmaz diye sana kalmış canım ama genelde 32. Hafta da başlıyor herkes
Rukiye24 denizaktas 29 basladım 32 bitti tam anlamıyla düzen almak ama çoktu giysi gerçekten yazlık falan yeni aldığım ufka kardeşim var onlardan kalanlar
Paramedik16 denizaktas 27+2 haftalık ikizlerime hamileyim yıkamaya başladım dün sonra ütüleme ve yerleştirme faslı olucak
Mysmrt Paramedik16 ya ben de hazırlamak istiyorum ama doğuma kadar tekrar kirlenir tozlanır mı diye korkuyorum
Paramedik16 Mysmrt yani Allah korusun erken doğum filan olur diye başladım ben yine siz bilirsiniz tabi
2022bebeki denizaktas 30-32 arası yikamanizi öneririm hem agirlasmamis olursunuz hem de olasi risklere karşı hazırlıklı. Ben 35 e kadar mecburen annemi bekledim. 1 hafta kurutma utulemesi falan rahat sürüyor
2023bebegim denizaktas 33 haftam bitti yeni hazirlamaya başladım yıka ütüle valiz okadar bezinide aldım kısmet olursa 2 güne biter valiz
Mysmrt Paramedik16 ben de ondan korkuyorum aslında ama geç olursa da bir daha uğraşmak zorunda kalcam 😄