8 aralıkta Tüp Bebek transferi yapıldı 19 aralıkta kanda negatifi öğrendik.İlaçlarımıda o gün bıraktım.Dün sabah 23 aralıkta sabah kahverengi lekelenme oldu adet olacağım sandım ama olmadım.hamile olma ihtimalim var mı ? Yoksa bu lekelenme neyin nesi ?