Tarihlerinde ilgili bir sıkıntı olduğunu biliyorum. Saglik Bakanlığından 3 ay tarihleri uzatıldı şeklinde yeni ilaçlar gönderildi önce ama etiket tarihi geçmişti yeni gelenlerin bile. Kontrol etmesem bana uygulanacak olan da tarihi geçmiş bir asiydi ama tarihi uzatıldı deniliyordu. Aşıyı olmadım. Ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum vurulanlar için.