BegumBG 7+6 haftalığız ilk gebeliğim Mersin’de hangi doktoru önerirsiniz? Özellikle ikinci gebeliği olup ilkteki doktoruna giden arkadaşlarım, yaptırdığı normal/sezaryen doğumdan çok memnun kaldım diyen? Haldun Canova , Evin Nil Uğurlu yorumlarınız?
egemomss BegumBG Özel Yenişehir Hastanesi Çağdaş Mavigök’te doğum yaptım. Çok iyi bir doktor tavsiye ederim
Yenibiranneee BegumBG forum yaşam sultan Çınar Çelik. 11 aylık bebeğim ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum. Epüdral sezaryen oldum iyiki de olmuşum 😊
hilalkrkmz Merhaba, size çok sevdiğimiz ailemizdeki herkesi doğurtan doktorumuzu önermek istiyorum 😂 Çok iyi güvenilir ilgili bir doktor ancak özel hastanede kendisi. Ahmet Işıktan ☺️
ezgi-esk Ben Su Hastanesinde Dilek Özdemirde sezeryan oldum kendisi normalde soğuk bir doktor ama ben sezeryanımdan çok memun kaldım. Sonrasında da hiçbir sıkıntı çekmedim. Ama Dr. Sezin Saygı Özyurtu da öneririm. Doğumdan sonrada bebişinizi mutlaka Dr. ORCAN ALTANA götürün Mersinde 1 numaralı çocuk doktoru bence kendisi.
ezgi-esk Özel Yenişehir Hastanesinde Çağdaş Mavigök var bi bakın isterseniz herkes cok menunmus bende gebeyswm eğer ona gitmeyi düşünüyorum baya araştırdım