Lyamayy 21 ekim reglim bitti , 2 kasım baş dönmelerim, yemeğin buharına karşı sanki bsyılavakmışım gibi olmalarım oldu ve test yaptım 2 silik çizgi sonuç 10+6 hamileyim🥲❤️
TvitySe Ben baya geç öğrenmiştim . Öğrendiğim de bebeğin kalb atışı oluşmuştu . Belirtisi de göğüs sızısı ve ağrısı dı