Nagihan1 bi önlem aliniyo mu peki cok hassasim.ben bu konuda herkese yaziyorum.. 27.haftamda duzenli kasilmalarla 4 gun hastanede yattim.. serumla kasilmalarimi durdurdular cok sukur ki.. o haftadan beri sabah aksam hap iciyorum kasilma onleyici.. 35 e geldik cok sukur.. haftaya ilaci birakicam diye bile korkuyorum.. 39dan once gelmesin diye.