14+5 deyımm ultrasonda bakılırken bebıs hep sağ tarafımda oluyor dünden beri sağ tarafımda ağrı gibi de sinek ısırıgı gibide bir aey var acaba gaz sıkısması mı dıyorum emin olamıyorum yasayan var mı normal midir şiddetli bir ağrı değil yada bebis göbek büyüdüğü için normal midir