Ymrdmr Kizlar Sakarya doğum evine giden varmı nasıl ben orda doğum yapmayı düşünüyorum doktor önerisi yazarmisiniz bana
Hsnycvk Ymrdmr Ben orda doğum yaptım çok memnun kaldım. Hamileliğim boyunca çoğunlukla Emin Levent Aksoy’a gittim gayet ilgili bir doktor. Bir kere de Feyza Beyatlı’ya gitmiştim o da çok ilgili ve güleryüzlüydü☺️
NurBF Ymrdmr doktorda kime sıra bulursam ona gittim. Doğum eğer normal olursa ebeler yaptırıyor zaten. Doğum kısmı çok iyiydi benim. Her saat gelip kontrol ettiler. İlgi ve alakaları iyiydi. Bana denk gelenler gayet Güler yüzlüydü elimi tutup destek oldular doğum esnasında.
EmelBG_ Ymrdmr Normel doğumsa zaten ebelere kalıyorsun oda şans işi .Doktor olarak Günay duman sorun olunca söylüyor anlatıyor birseyler sprabiliyorsun ona gidiyordum suan risklideyim zaten .
Hamiyett Ymrdmr ben henuz doğum yapmadım ama iki gün hastanede yatmak zorunda kaldım peritonoloji servisinde gayet ilgilelerdi. Umarım doğumda güzel geçer.
2cocukluanneeee Sıra bulabilirsen bülent şener e git canım bende sakaryadayım 5 haftalığım gayet ilgili bir doktor prof zaten diğer kızımıda doğum evinde sezeryanla yaptım zaten yeni 2 senelik hastane gayette ilgililer
Ymrdmr Ayy içim rahatladı valla teşekkür ederim kizlar ya ben Sinan zorsu ya aldım mecburen sıra yoktu bende 5 haftaligim ilk kontrolume gidicem iki çocuğum dada özele gittim ama fiyatlar malum doğum evi çok iyi dediler bide tecrübeli annelere soriyim dedim 🥰
snm-ekr1 Ymrdmr sinan zorsu ya iptal et bence ordaki en kötü doktor hatta doktor olmayı bile hak etmeyen biri bence ben önceki iki doğumlarımda acilde ve doğumhanede ona denk gelmiştim malesef ve beni moral olarak çok kötü etkilemişti
Mylifeem @Ymrdmr ben Günay dumana gidiyorum sürekli şimdi ona randevu bulamadım diye Özgür çot diye bi doktora aldım bakalım ☺️
Ymrdmr İki sezeryanim var buda sezeryan olcak daha önce özele gidiyodum devletten korkuttular biraz ama bu dönemde gidemem yani doğum evinde baya mettetiler o yüzden sormak istedim😊 EmelBG_
EmelBG_ Ymrdmr Suan ki doktorları bilmiyorum da hangi doktor denk gelirse onda doğum yapıyorsun zaten .Sezaryansa sorun olmaz zaten doktorlar genelde sorunsuz olıyor .Normel doğumsa beter olma riski oluyor sezaryansa bi sorun olmaz diye düşünüyorum zaten 🌸.Sağlıklı doğumlar ✨
Ymrdmr EmelBG_ teşekkür ederim canım inşallah oyle olur özel fiyatları uçmuş valla napicak bu insanlar hiç düşünen yok
Nedime54 Ben de Sakarya’da doğum evi ve medar kontrollü gidiyorum ama doğumu medarda yapıcam muhtemelen ikimizde hastane personeliyiz ama eşim özellikle özelde olsun istiyor sancı odasında yanına kimse alınmıyor vs diye kişisel tercihli sezaryen olucam muhtemelen arkadaşlarımın ikisi de orda doğum yaptı ama sezaryendi normal olur da orda yalnız kalırsam diye çok korkuyorum eşim benden çok korkuyo kısacası doğumdan korkuyorum ne olacak bilmiyorum
Ymrdmr Nedime54 özelde doğumda doktorda oluyo ebede diye biliyorum bide istersen esinide alıyorlar doğuma hiç korkma yanında biri olsada olmasada sen yasicaksin o sancıları öyle bı cesaret geliyoki insana doğumda sen bile inanamiyosun😊
Nedime54 Ymrdmr annem 600 km uzakta yaşıyor doğumumda ve sonraki en azından 10 gün yanımda olsun istiyorum çalıştığı için sadece sömestr tatilinde gelebilir normali beklersek 41 i bile bekler dedi doktorum bu da sömestr sonu oluyo kafam öyle allak bullak öyle korkuyorum ki rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
EmelBG_ Ymrdmr Öyle vala muayene için gidecektim bayramdan önce almıştı adatıpa 225 olan ücret birden 450 olmuştu şimdi kaç para oldu bilmiyorum . Doğum olayları. Sorunlu olduğu için zaten özeller sutluyor kendimi yırttım ilkinde devlette yapmam diye nasip öyleymiş mecburen risklerden yaptım orada 😂😂😂😂.Özele yaklaşmak suan çok çok zor oldu bizim çocukluğumuzda ki ekonomiye döndük resmen ….
Ymrdmr snm-ekr1 gerçekten mi ya randevu yok başka bakıyorum sürekli başka doktor bulsam hemen iptal edicem herkes kötü demiş 😥
snm-ekr1 Ymrdmr merve keskin paker,bülent şener,özgür çot,günay duman.benim duyduklarım iyi olanlar bunlar iptal et bnce kesinlikle talep oluştur illa ki tekrardan mesaj gelir
Ymrdmr snm-ekr1 talep olusturdum 30unda randevum inşallah yer açılır sürekli bakiyorum böyle insanları şikayet etmek lazım ya Allah in cezaları
snm-ekr1 Ymrdmr bak bak canım illa açılır inşallah. valla o adamı elime geçirsem bir kaşık suda boğarım geçen denk geldik öyle bir kötü baktım ki arkasına dönüp bana baktı resmen travma yaşattı bende
tubimom Sinan zorsu sakın yani o adamı keşke alsalar ordan 😒bende 5 haftalık hamileyim ilk bebeğim günay duman bebeği gereksiz hiçbir şey yapmıyor çokta iyi bu sefer Bülent şenere aldım onu da biliyorum o da çok iyi ablamın doktoruydu.bu iki doktora gözünüz kapalı alabilirsiniz
Ymrdmr tubimom neden kimse şikayet etmiyo acaba bu doktoru ya benim ilk oğlumda doğum evinin daha önceki yerine gitmiştim doktor bana sen özele gitmissin bu zamana kadar şimdi burayami geldin dedi sakat bu çocuk testte yaptırmamışsin dedi ağlaya ağlaya çıkmıştım 8 yaşında hiç biseyide yok