Balimmm Motherr_ anestezili mi oldun canım geçmiş olsun bende pazartesi olacağım korkuyorum 😨 İnan hiç cesaretim yok sürekli ağlayasım geliyor
arirangg Motherr_ Bazı doktorlar hiçbir şey olmaz diyor, bazıları da o ay bu ihtimale karşı korunmayı öneriyor
gulseren23 Motherr_ Bende çektirdim 10 gün önce anestezi aldım bişey yok aksine yaralı bişey. Hamile kalan çok kimi doktor korun kimisi korunma diyor. Benim doktorum hiç korunmana gerek yok dedi.
Motherr_ Yarenn92 rahim filmi çekince ne dedi doktor yani rahim şekli bozukluğu mu vardı perde gibi mesela
Yarenn92 Motherr_ hmm yok bir tüpüm tıkalıymış canım onu açtık demişti o gün ve diğer 2 gün ilişki yasak demişlerdi yani toplam 3 gün enfeksiyon kapmamak için sonraki günlerler bir gün ilişki bir gün yok dediler bende öyle uyguladım çok şükür bugün 38 hafta olduk inşallah sende hayırlı haberler alırsın 🌸
Binnur-cam Motherr_ bende çektirdim canım iyikide çektirmişim rahmimde perde varmış bebeğin gelişme alanı dar oluyormuş operasyon geçirdim 3 ay sonra hamile kaldım 23+5 olduk şükür 🤲 iki kaybım var doktorum önerdide özelde yaptırdım ..
Esliasu Motherr_ tuplern açık eşimde sorun vardı ilaç kullaniyi bu ay kan verdim beta 12.41 çıktı ertesi gün yine verdm negatife döndü doktor düşük yapmışsın dedi bakalım 😔
gloryde Ben bu ayın 13’ünde çektirdim özel bir görüntüleme merkezinde. 5 dakika sürdü uyanıktım ve hiç acı ağrı hissetmedim. Sonucum da temiz çıktı bu ay korunmadım bakalım bekliyorum inşallah adetimin gecikmesini.