merDilberAksin Ben cihanpol hastanesinde düşünüyorum mem arjen yıldırım diye bi doktor varmış çok iyi diyorlar bakalım bu hafta oraya muayene ye de gitcem ona göre karar vercem
merDilberAksin merDilberAksin normalde İpekyolu hastanesine gidiyodum çok da memnundum ama doktorum gidince öyle çaresiz kaldım