Seherselim şöyle oluyor normalde iznimiz 32’den itibaren başlıyor ama biz 37’ye kadar çalışırsak 32’den 37’ye kadar olan çalıştığımız süre 5 hafta ediyor. 37’de mecburen ayrıldık ve 40. haftada doğum oldu. Doğum olduğundan itibaren doğum sonrası 8 haftalık iznimiz başlıyor ek olarak o çalıştığımız 5 hafta da ekleniyor toplam 13 hafta iznimiz oluyor. Umarım anlatabilmişimdir 😊