Emmu en iyisi tek doktora bağlı kalıp detayliyi beklemek canım. Benm 11+3 de erkek gibi dedi ama çok erken tahmin yaptı 14+3 de gittim daha önce tahmin yapmıştınz ddm 3 hafta önce hemde ddm. Niye öyle erken davranmisim Allah Allah dedi
Kesin kız dedj bu sefer ama bebiş baya hareketliydi bacak arasını gördük çok net ama bende bir yanım alışveriş için bekle bir yanım başla diyor. Haftaya yeniden bakalım netlestireyim sende alışverişine başla yavaş yavaş dedi ama ben tabi ufak yfak aldm hemen duramadimmm🤣 salı gitcem bakalım nolcak inşallah değişmez hayırlısıyla 🥰