2prensesannesiiii Haftaya randevu almam gerekecek ben 17+6 haftamdayım 20+5 haftası detaylı için uygun mu sizce 4 ocak 19+3 oluyorum muayene olacağım sadece sonra detaylı için gün almayı düşünüyorum 20+5 e her şeyi net oluyor mu bu haftada
2022bebeki 2prensesannesiiii Ben de o haftada yaptırdım hiçbir sorun olmadı her şeyi çok şükür net gördük 🥰
Zekiye_27 2prensesannesiiii Bende 20+4 e aldım canım doktorum 20 haftada yaptır demişti haftaya Çarşamba gideceğim
Eluf 2prensesannesiiii bizim bura detaylı ultrason dr yok ankarya sevk etti bu hafta dedi bn haftaya gidcem . İkili tarama testi riskli çıktı ankarada sivi aldılar haftaya oda çıkar sonuc bakalm sonuc nasil çıkar
bebegim-1 Eluf evet burda da öyle bir durum var devlette özel doktor vardı orda bakıldım o yüzden hangi şehir merak ettim canım
Tanembebek5 2prensesannesiiii bana doktor çum kendisi verdi detaylı ultrason tarihini 27 ocakta inşallah gidicem 21 haftalık olucam o zaman
2prensesannesiiii Tanembebek5 anladım canım ben de 19+3 te kendi druma gidecem ama şimdi bi dolu boş 19+3 te muayene ücretli 14 gün içinde ücretsiz kontrol var o arada yaptırmak istiyorum 4 ocak muayene 18 ocak kontrol olmuş olacak ben de detaylı için haftaya randevu almak istedim ya bulamazsam diye ama bebeğin yüz hatları oluşmuş oluyor mu onu merak ettim 18 ile 24 hafta arası detaylı yapılıyor çünkü
Tanembebek5 2prensesannesiiii 500 TL ücreti varmış bize öyle söylediler. 😅 Detaylı için belli bir aralık var eğer gelişiminde bir sıkıntı yok ise inşallah olmaz bence ilk fırsatta yaptır bekleme tabi