Sonunda banada anlatmak nasip oldu…
Tansiyondan dolayı ve bebeğin suyu az olduğu için doktor yatış vermişti sali günü, ertesi gün birden kendi sancim geldi 8 dk da bir sonra daha da sıklaştı hemşirelere haber verdik doktora soyledik geliyorlar dedi doktor gelene kadar odada benim birden suyum geldi doktor hemen dogum haneye iniyoruz bebek gelmis bir ıkınsan çıkcak dedi apar topar indik o sancıyı anlatacak kelimeler bulamıyorum 😂 çatala çıkmamla oğlusumun gelmesi bir oldu Allaha şükür kolay oldu küveze almadılar sağlıkli diye . ilk doğumum gibi olmadi o zor geçmişti.. Rabbim bekleyenleri bir nefeste kurtarsin insllah