Kızlar merhaba benim ilk dogumum normaldi. Ama adı normal kendi asla normal degildi. Sizi etkilemek istemiyorum bu yüzden ayrıntılı yazmayacagım ama kısaca şöyle 41.haftada açılma sancı yokken suni sancıyla baslatılan bir dogumdu 16 saat sürdü ve bebek 2800 kilo olmasına rağmen bol dikişli zor bir dogumdu hatta travmaydı. Simdi ikinciye hamileyim 30.haftadayım ve normal doğum kesinlikle istemiyorum sezaryen olmak istiyorum sizce hangisi olmalı ?