Arkadaşlar benşm doktorum her gittiğimde tek tek kollarını organlarını kan akışlarını özellkle kalbini ve beynini inceliyor. Ortalama 15-20 dk kadar ultrasonda kalıyorum. Detaylı ultrasona gerek var mı dediğimde, farklı bi gözün bakması iyi olur ama çok çok sağlıklı bebişiniz dedi. Yani sizin doktorlarınız böyle ölçümler yapıyor mu? Sol kol sağ kol tek tek kemiklerini ölçüyor kafasını bakıyo bakıyo inceliyor, bi şeyler yapıyor yani sürekli. Kafam karıştı sizce ne yapmalı? Detaylı ultrason hakkında araştırma yapınca da bunlar baktıklarını gördüm çünkü