Benim bebeklerimde küçük doğdular ikiz oldukları için. Doktorumuz mama tercihini bize bıraktı tek tavsiyesi 1 ayı geçmemek kaydıyla premature maması kullanabileceğimizdi. Zaten o mamalar hem düşük kilolu hemde premature doğanlar için. Ben aptamil kullandım fakat aşırı gaz yaptı benim bebeklerimde ama toparladilarda. Doktorunuza danışıp aptamil prematur kullanabilirsiniz.