dml33 Elifkomar benimde oluyodu hapsircagim zaman oturuyorum yatiosmda iyice bukuluyorum agri olmuyo bos bulunduğunda daha cok agri oluyo sizlio biraz
EzgiDurdu Elifkomar aynen boş bi anında hapşırınca çok kötü ağrı giriyo benim de sol kasığıma😱 1-2 dk sonra geçiyor. Ama dediğin gibi korkutucu bir ağrı
Deryakaya1802 Elifkomar hapşırırken kıvrılıp yana doğru yatarsan ağrımaz canım o ağrı felaket bi şey oluyo.
Shryrydn Elifkomar bende de oluyo. Anladim kadar her kesde oluyo ve cok normal. Ben uzaniyosam hemen kalkib oturuyom. Uzandigim zaman oldugunda cok geci sanci giriyo
Elifkomar Deryakaya1802 bebeğe bişe olacak diye korkuyorum hapşirma beni yana kuvrılamamı beklemiyorki aniden hapşiriyom
Maviii Elifkomar oturunca hemen bi yere girmiyor benimde öyleydi canım, birde bende hapşırığı tutma alışkanlığı vardı, oda ağrı yapıyordu artık tutmuyorum ağrı girmiyor
Cokemell İlk başıma geldiğinde bende çok korkmuştum ama gayet normal yatar pozisyonda hapşırmayın o zaman daha hafif krampla geçiyor yoksa baya şiddetli agrı yapıyor